helt enkelt

Bion igår var bra. Lite konstig handling dock, men han var ju snygg som vanligt och Kate Winslet är ju otroligt duktig hon också, så det räddade på något sätt filmen!

Idag blir det mat på Helt Enkelt med släkten, inga kusiner, bara vuxna. Det är lite trist, menmen. Maten är ju god på Helt Enkelt, fast jag har ju bara varit där en gång förrut så vad vet jag? Den gången var maten i alla fall god.

Känns aldrig som att jag har något att skriva om. Det är så trist. Något har hänt som har gett mig skrivstopp, men det försvinner nog snart! Förhoppningsvis... kan göra ett litet collage med bilder från Helt enkelt när jag kommer hem, bara för att ha något att göra. Tar med mig kameran dit. Så vi ses ikväll!

/ Emelie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0