mormor och morfar

Jag vet inte vad ni kan göra för att få vit bakgrund... jag tror att det är något konstigt med er skärm för att mina förra design med löven blev också gråaktig på den datorn. Kanske om ni försöker att ändra färginställningarna på något sätt? :) Kanske kan fixa det på något sätt om jag kommer hem till er. Kan inte komma på vad som är fel så här på rak arm... om jag ser det så kan det gå! :)

På vår dator kommer det hela tiden upp erbjudanden om att förnya olika saker. Virusprogram, Adobe Shockwave och allt sånt där! Driver mig till vansinne.

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: farfar

Det fungerar med explorer men inte med firefox



Puss från farfar

2009-01-11 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0