muuuu

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Gustaf har någon kompis hemma, vet inte vad den heter? Oj, förlåt jag menar han! Oops.

Jag och Sofia redovisade geografi-projektet idag. Vi var SÅÅ nära att få hela helgen på oss att förbreda oss. Alla som stod på tavlan hade gjort, och det var andra än vi som inte hade redovisat. Ungefär 20 minuter kvar av lektionen. Ms Viklund skrev upp två stycken grupper och då säger Malin: "Sofia och Emelie kan väl göra?" AAAAAAAH! Malin din korvstroganof! Men det gick väl helt okej ändå... jag var jättenervös och Sofia också, men Linn och Frida sa att det inte syntes, så det var ju tur. Hahaha, jag hatar verkligen att stå framför klassen. Men det är värst innan! Sedan när man väl står där så tittar alla på en och då kan man inte göra mycket åt det. Då tycker jag att det känns helt okej ändå. När man ser att det ändå inte är någon som lyssnar eller bryr sig om det man pratar om, så känns det plötsligt lite bättre, hehe. :)

På söndag är det öppet hus på skolan, någon annan än jag som kommer vara där? Ska visa Gustaf allt "spännande" på skolan. Lol. Jättespännande skola. Det jag ser fram emot är att få se den nya träslöjdsalen nere hos sexorna. Jag vill också ha träslöjd. Istället för syslöjd.

Jag har fått fler läsare men allt mindre kommentarer. Hur går det ihop?

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, jag vill också se slöjdsalen ;P

2009-01-22 @ 19:09:23
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0