oohh borlänge

Borlänge klockan åtta imorse! Alldeles för tidigt, var förstås halvt död när jag gick upp. Åt en ostmacka, hoppade i mysbyxorna och sedan in i bilen. Åkte bil i en och en halv timme ungefär innan vi var framme. Det var -21 grader! Sviiiiiiiiiinishkallt!
Först åkte vi forsen. Gustaf slog i huvudet när han sögs ner i vattnet. Men jag tyckte forsen var rolig även fast man sögs ner lite då och då. Sen åkte vi den där röda, stora som är så bred att man kan åka väldigt många samtidigt. Den är aaaaaaaaaaaasrolig! Först åkte vi med ringar, men sen provade vi att åka utan. Det var roligare! Jag åkte på mage, skojskoj! Vi provade en vattenrutschbana som man bara kunde åka en åt gången i. Det var typ ljusslingor i den och så var det koldsvart på vissa ställen. Den var skitcool! Ungefär som specialeffekter, fast det ordet låter töntigt. Den var rolig!
Nu är jag väldigt trött och mätt. Har nyss ätit plockmat. Det är gött.

Vet någon när vi på engelska skolan börjar igen? Linn sa den 12, någon mer som har hört det? För typ alla andra börjar på onsdag... hoppas 12:e! Hoppas, hoppas, hoppas!!!


/ Emelie


Kommentarer
Postat av: louise

12:e!!! :D:D så är det!

2009-01-04 @ 21:16:29
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahha, den mörka rutchbanan var kul. Men jag blundade första gången jag åkte den. xD Hahha.

2009-01-05 @ 16:03:39
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0