the moment I let go of it

Slutade efter lunch idag, skööööööönt! Matteläraren, som förövrigt har rakat bort mustaschen, flyttade fram matteprovet till på onsdag, skööööööööönt! Idag är jag ovanligt glad. Allt har varit bra, utom när jag blev tvungen att se mig själv på video på engelskan, det var så hemskt att jag ville dö hela tiden. Blää. Hatar verkligen att se mig själv på video, jag vill nästan gråta! Världens fulaste röst och herregud vilket hösäck jag är! Hänger ju så med axlarna att man kan tro att det är något fel på min rygg! Vilket det kanske är, vad fan vet jag? Nu blev jag sur istället, bra jobbat av mig.

I vår ska jag börja träna också. Nu har jag suttit stilla och ätit onyttigt i tre år, det är tamjefan dags att lyfta på arslet. Men inte än. Efter att vi har varit i Egypten. Då är det vår och dags att skaffa kondition. Då ska jag äta onyttigt och träna istället för att äta onyttigt och inte träna. :)

Bilder från dagen:






Och självklart ska ni få en bild på mig! Jag har inget att dölja, host. Fyfan vilken jävla bild! Uhhh. Här är en finare som Wilma också är med på!



Asså, jag vet att Wilma ser ut somen drogad zombie men det var bara för att det var blixt och hon såg in i kameran. Men hon är ändå söt.

Observera att jag fick en bild på Sofia som alltid vänder bort huvudet när en kamera är i närheten! Visst, fick typ bara med håret men hon är ju för söt!

Igår:



 Jamen mamma, du är ju för bäst!
 Här är Gustaf trött på att jag knäpper kort. Då knäppte jag på en spricka i fönstret istället.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha, snyggt. <3 Jag och familjen tänkte äta där ni var men vi åkte till Max istället. xP

2009-01-26 @ 16:12:42
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma

Ja, jag ser nog inte bättre ut än sådär......men jag är glad ändå!

2009-01-26 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0