vårterminens startlinje

Idag var första dagen i skolan. Jag dog. Nej, det gjorde jag inte. Bara lite på slutet. Ms Gustavsson pratade i en och en halv timme om mineraler, fett, kolhydrater och en massa sånt där. Det var som att plågas långsamt.

Är hemskt trött just nu, kunde inte sova igår. Dels var jag inte så trött för att jag hade vaknat så sent, dels så var det för att det är något fel med mina cp-persienner så att det är ljust (hade 2 filtar för fönstret och det var ändå ljust) och så hade jag så mycket tankar som snurrade runt i huvudet. Somnade inte förrän mitt i natten. Men det kändes inte som att jag sov, mer som att jag blundade och så helt plötsligt så ringde klockan. Så nu är jag trött, det blir nog tidig kväll ikväll. Var lite smått vansinnig när jag inte kunde sova eftersom att jag förstod att jag skulle bli som en zombie dagen efter. Jag försökte läsa lite och så men jag kunde ändå inte somna. Och då var klockan ändå 1. Somnade nog mellan 2 och 3 någon gång. Men jag har inte varit dödstrött idag ändå, förutom efter den där långtråkiga gympalektionen med teori. Jeeeeez, vad trist det var!

Förresten! Bli medlem på bloglovin så kan ni prenumerera på olika bloggar! Där ser ni när någon av era favoritbloggare har uppdaterat sin blogg. Bli medlem här!

These words

Nu ska jag ägna mig åt något vettigt. Yeah right, som om ni skulle gå på det... jag ska egentligen kolla om vi har glass i frysen.




Galen, ful äckelbild.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0