verkar vara något fel

Det verkar vara något fel på kommenteringsgrejen, det går inte att kommentera mina inlägg längre! ;o Ska byta design nu, mamma ska hjälpa mig. Är så jäkla trött på den fula designen med löv, och textstilen som är arial. Jag hatar arial!

Stan med Linn idag! Det var skoj! Köpte ett par jeanstights och tappade bort min mössa. Därför köpte jag en ny mössa. En exakt likadan. Haha, lite trist kanske, men jag gillar den mössan!
Vi ska kanske åka till aquanova någon dag, badhuset i Borlänge. Jag älskar det stället, så jävla kul!






Vi följde inte riktigt reglerna.
Man fick inte ha väska eller påse inne i omklädningsrummet - det hade vi.
Man fick inte ha fler än tre plagg därinne - det hade vi.
Man fick bara vara en person därinne - vi var två.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: louise

sv. den dagen blir du min hjälte! :)

2009-01-02 @ 19:49:53
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahha, tokfior! :P <3

2009-01-02 @ 23:41:00
Postat av: Stolt mamma

Vi åker kanske imorgon tror jag....fast då måste vi inhandla ny bikini till dig idag....tänker jag berätta för dig när du vaknar...många timmar från nu...:D

2009-01-03 @ 08:50:43
Postat av: Stolt mamma

Vi kanske åker imorgon...fast då måste vi köpa ny bikini till dig idag...tänker jag berätta för dig när du vaknar många timmar från nu....:D

2009-01-03 @ 08:52:34
Postat av: Stolt mamma

Av någon anledning spottar den ur sig väldigt många kommentarer från mig.....konstigt....

2009-01-03 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0