berra

De har gjort om på bloglovin. Jag tycker inte om det.

Idag har jag ju som sagt inte gjort något. Jag har spelat sims. Inte ätit någon glass, borde snart sätta i mig en piggelin eller chokladglass. Mamma pratade om det där Tom Tits som har öppnat i Älvkarleby, att vi kanske kunde åka dit på fredag, men jag vet inte. Kanske inte blir något. Tom tits i Stockholm är ju hur kul som helst! Var där i höstas och för några år sedan... älskar experiment. Och museum. Jag går hellre på museum än tivoli. Mamma och pappa har förstört mig, de har alltid tagit mig och Gustaf till olika museum, haha. Men det är jag glad för. Karuseller är huuuuuu, läskiga! Hata. Museum är bättre. Dessutom får man lite kunskap av det, man får bara jobbigt illamående och yrsel när man åker berg-och-dalbanor. Jag låter som en 80-åring.



Jag i rosa hatt.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0