life of bellman

Igår hamnade jag på Ulriksdals slott i utanför Stockholm. Vi skulle titta på musikalen Life of Bellman på kvällen och på dagen var vi på guidad tur i slottet och åt picknick i gräset utanför slottet. Mysigt!



Världsnaturfonden höll till där. Här står Gustaf och pillar på deras panda.











Kusin och moster.



Picknick.

Life of Bellman var skitbra! De hade gjort om Bellmanlåtar till rocklåtar, och det lät riktigt bra. Jag, Elin, mamma och Gustaf satt längst fram och det blev riktigt coolt, det var som om man satt mitt i allt som hände. Han som spelade Bellman råkade till och med spotta vatten på mamma, haha.





Han som spelade Bellman var snyggsnyggsnygg! Mamma dreglade hela tiden, höhö.



Han till vänster är med i ondskan, han spelar den där elakingen.



Känner ni igen den här grabben då? Han är också med i ondskan! Andreas Wilson, huvudrollen i ondskan till och med! Han var jättekort, även fast han hade klackskor på sig. Jag var så exalterad innan över att få se honom, han är ju snygg! Men så kom han in och såg ut såhär. Dessutom spelade han en elak karaktär, så jag vet inte... men det var kul att se honom, han är duktig!











När jag loggade in på bloggen hittade jag de här två kommentarerna:



Gustaf och hans kompis är så normala.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är jätte duktig på att fota Vilken tur att du fotograferade den tjocka och fula kärringen som är din mormor bakifrån.

2009-07-30 @ 16:23:00
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0