VARFÖR?

Jag kan inte registrera mig på thesims3.com! Varför? Det står att jag inte får. Provade att registrera mig som 93:a men det funkade inte heller. Kanske är det för att jag inte har the sims 3 installerat på datorn med internet. Bajskorv också! På tal om bajskorv så hade Wilma just en sådan i rumpan igår. Det är så trevligt att ha katt, de är ju så renliga.

Måste nog skaffa bättre grafikkort också, så att grafiken på sims blir bättre. Men hur kollar man vilket man har? Bytte när jag köpte the sims 2, men kommer inte ihåg vad det var för något. Hjälp mig?

Uppdat: Jag vet att ni gillar min header. Hade inga idéer så jag ritade bara en ost. Så designen är inte den snyggaste, men jag kommer nog på något bra snart.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror vi är för "unga" för det funkade inte för mig heller förut. Fast imorse bytte jag ut 94 till 90 och det funkade så.. Ja. xD

2009-07-31 @ 14:08:47
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0