123, testing...

Om du har läst detta så måste du kopiera!

Dagens:

Dagens Humör:
Blä, fy, bajs och skit.

Dagens väder: Är helt okej.

Dagens borde: Äta något.

Dagens måste: Bli frisk.

Dagens planer: Ligga ner.

Dagens vill ha:
Piggelin.

Dagens längtan: Piggelin.

Dagens tråkigaste: Sjukdom.

Dagens roligaste: Har inte hänt något kul.

Dagens jobbigaste: Sjuk.

Dagens händelse: Ska snart hända. Hämta piggelin i frysen. Uppdat: Det fanns inte en enda piggelin kvar. Jag fick ta sandwich istället... uäh. 

Dagens ros: Till mig bara för att jag är bäst.


Kärlek:

Är du singel? 
Ja.

Har du någon gång varit kär?
Miaow.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej.

Finns det någon för dig just nu?
Vet inte.

Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Själv.

Har du kysst någon idag?
Nej.

Är du svårflörtad? 
Ja.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Singel.

Hur ska killen/tjejen vara?
Beror väl på.

Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Höhö, det har jag inte tänkt på. Personligheten antar jag?

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0