AAAAAAAAAAH

Har varit på stan med Sofia och köpte skolavslutningskläder. Köpte en klänning/tunika (?) på Gina (Sofia har två sådana fast andra färger, haha) och ett par vita leggings som skulle vara 3/4 långa, men på mina små korta bajsben blev de nästan för långa. AAAAAAAAAAH. Arg. Hade lika gärna kunnat skippa att köpa dem eftersom att jag redan har långa vita tights, PRICK likadana. Apa också.

Men klänningen är söt i alla fall, ljusblå. Me like it! Valde mellan den och en rosa. Men tog blå. Sofia och jag ska ha likadana skor på oss imorgon, och om hon tar sin vita kofta kommer vi typ ha likadana sådana också, HAHA. Men man måste ju inte ha den på sig hela tiden, kanske när man går dit bara.

Fick veta att jag ska få MVG i engelska idag. Liiiite glad! Undrar vad jag får i spanska... starkt VG eller MVG skulle jag tippa. Två av mina kära vänner fick ju MVG i spanska, bra jobbat flickor!


/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska ocskå ta min vita cardigan.. ;D<33 Synd med thightsen, men du kommer ändå vara superfin imorron! :P

2009-06-09 @ 20:27:20
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0