duck


Han blev lite sur på mig. Men vi är vänner nu, höhö. Den här kommentaren var mest bara... ja, Gustaf.

Vi har varit till hemköp och köpt pizza och nu sitter vi och äter choklad. Jorå, vi är nyttiga. Har städat undan på diskbänken, det såg ut som Mount Everest av disk. Men nu är det finfint! Vad mer... jo! Jag drömde inte inatt. Eller jo, jag drömde, men jag kommer inte ihåg det. Skönt.

Killen med matkartongerna som bor snett under oss (för er som inte vet - han har långt hår och har psykiska problem, och han äter bara mat från märket Familjen Dafgård, och sedan staplar han dem framför fönstret) har städat bort matkartongerna! Otroligt.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: trött gustaf

BORGMÄSTARMASKEN FÖRLORAR TÅLAMODET OCH BEHÖVER INSPIRATION TILL SINA LÄDERBYXOR I LÄCKER GULDFÄRG. RING 196314 FÖR ATT STÖDJA BORGMÄSTARMASKEN.HAN BEHÖVER DEJ. RING NU.



(samtalet kostar 5000 kr)

2009-06-16 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0