flertal

Imorse regnade det när jag och Linn cyklade. Vi kom till skolan och var nerdränkta. Mina jeans var genomblöta, det var obehagligt! På matten fick vi rätta 8E:s prov och jag fick den personens prov som fick sämst resultat. 11/75. Great! Det var ju inte mitt prov i alla fall, puh! På svenskan skulle vi skriva noveller. Jag skrev om en tjej som hittade en indisk pojke i skogen. Låter det skumt? Va va va? På engelskan såg vi klart på filmen Lord of the Flies från 1963. Svartvit och rätt kass. På SO:n fick vi sitta i grupper och hålla på med EU eftersom att det är val till Europaparlamentet på lördag. Det var tråkigt. På bilden fick vi gå upp och presentera våra projekt. Det gick sådär, man fick inte särskilt mycket tid att förbereda sig.

Efter skolan cyklade jag och Linn hem till henne och såg på topmodel och åt glass. Nu tjuter glassbilen utanför. Undrar om den hörde vad jag skrev? Eller vänta... man kan väl inte höra vad någon skriver?

Imorgon blir det hemkunskap och efter skolan ska jag vara med Linn igen. Jag ska sitta barnvakt åt henne. Mm.

Sofia och jag ska hålla i uppvärmningen på gympan på måndag. Försöker tänka ut något bra, hjärnan ryker nästan. Men ändå kommer jag inte på något! Jag kan inte så mycket om fysiska grejer och tycker inte att det är särskilt kul så... jag vet inte. Men vi hittar nog på något! På tal om gympa så är min fot bättre nu. Fortfarande lite ont, men mycket bättre än igår!



Blivande halltapet...? Om inte mamma ändrar sig, men det hoppas jag inte! Alla andra tapeter i de där böckerna var urtista.



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Brax

Mört!

2009-06-02 @ 21:11:55
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: mamman

Ändrat mig har jag....kålhuvudena som inte syns på din bild var sååå fula att jag inte skulle stå ut med den där tapeten.....

2009-06-06 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0