jag är ingen fisk!

Jag har inte bloggat på nästan en vecka. Då kan man ju undra varför, ni kanske har några teorier om att jag har dött eller så. Men jag lever! Jag har varit i stugan och haft det bra. Jag, mamma och Gustaf åkte dit i onsdags och på torsdagen kom pappa och Engstrandarna dit. Sedan firade vi midsommar på fredagen (bilder kommer när jag orkar lägga in dem). Vi firade mamma på midsommarafton också, för hon fyllde år. Hon fick ett vitt fat som var format som ett löv av mig. Vi gav henne presenterna en minut över midnatt, då fyllde hon ju år.

Nu är jag hemma i skorstenen igen. Vi flyttar på fredag och ni anar inte hur mycket jag längtar. Bloggen kommer därför inte att komma i första hand den här veckan eftersom att jag inte kommer ha tid. Min soffa och mitt skrivbord ska säljas och så ska jag packa allt det sista och gå på Ikea och köpa nytt och så. Får se hur jag gör med sängramen, om jag köper en eller om jag skiter i det. Vet inte vad jag vill.


Expedithyllan ska jag ha liggandes med teven ovanpå. Så ska jag ha de där dörrarna i några av hyllorna.
LACK Vägghylla
Och så två sådana ovanför. En lång och en kort. Tadaaa!



Här är mitt nya skrivbord. 695 kronor.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer nog bli jättefint! Alexander har likadana hyllor. <3 ;)

2009-06-21 @ 17:57:52
Postat av: Sofia

Oj, det var jag som skrev kommentaren där. Glömde visst skriva namn.. ;P Fast du förstod det nog... xD

2009-06-21 @ 18:00:08
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Frida

Det blir snyggt det där Emelie, ;) <3 Min mamma fyller år samma dag som din isåfall, hihi ^^, <3

2009-06-21 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0