klantigt, dumt, klumpigt

Jag skulle ta flingor för ett tag sedan. Hällde lite fil en skål. Flingförpackningen låg ner på mage i skafferiet och jag vände den åt fel håll. Alla flingorna hamnade på golvet där diskmaskinen stod för två dagar sedan. Jag kände för att sätta mig ner på golvet och tjuta högt. Men som den fina person jag är sopade jag upp allt och slängde det. Utom litegrann som inte låg på golvet, det hällde jag ner i filskålen. Idag är det sista dagen att packa. Jag ska snart cykla bort min cykel till lägenheten, morfar ska montera upp min lackhylla. Imorgon kommer flyttgubbarna, och då bor vi där! Mamma och Gustaf är på ikea, mamma skulle köpa en garderob till förrådet.

Förresten så har jag hört Johan Palms låt Emma-Lee ungefär 300 gånger de senaste två dagarna. Verkar som att radiostationerna gillar honom. Emeliiiiiieee...



Och med det sagt kör vi en gammal favorit: Gustaf dansar.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0