nostalgi



Turkiet för några år sedan. Pinsam bild. Gustaf är söt och jag ser ut som att jag har en sockerrush.



En till pinsam bild.



Vajert.



Ähum, ja där är Gustaf till höger och en människa som jag inte vet namnet på till vänster.



Gustaf när han var med i teater i turkiet. Han spelade en dvärg i Snövit. Han har frän utstyrsel.



STUGAN!



Wilma är retard.



Som sagt.



När vi var på en båt i Egypten ville någon ta en bild på oss. Sedan ville de sälja den till oss. Mamma ville ha den eftersom att vi inte har några bilder på hela familjen tillsammans. Kvalitén på fotot var ju såååådär, det var inte direkt vanligt fotopapper.



Jag vill tillbaka. Mobba mig inte för att jag åker en långsam rutschkana som var tråkig. Jag åkte den andra en gång och den såg ut...



...såhär! Men det kändes som att alla inälvorna skulle sugas ut ur kroppen, så jag åkte den inte igen. Det fanns en sådan där brant i turkiet också, fast den var mycket smalare och mycket längre. Den var apakul!

Nu kanske jag borde börja tänka på att gå och lägga mig, ska ju upp så tidigt som halv tio imorgon, puh! Har packat ganska mycket ikväll och imorgon kommer några och köper mitt skrivbord.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0