nu

Tänk vad mycket tid man får över när man inte går i skolan. 8 timmars överflöd per dag! Skönt. Jag längtar efter mina tapeter! Jag är så otroligt nyfiken på hur det kommer att se ut, och jag ägnar 40 % av min tid åt att tänka på det. Nu när jag har så mycket tid, liksom (inspirerad av toalettvarningen på the sims 3).

Idag har jag städat undan lite i köket. Underligt, nu när jag är hemma hela tiden står jag inte ut med att det står disk på diskbänken! Mitt rum har jag redan gett upp hoppet om, det finns inga åtgärder. Att slänga hälften av skiten därinne och packa resten i lådor, för att sedan köra dem till ett nytt rum med grymma tapeter är det enda jag kan komma på som kanske skulle hjälpa. Synd att vi inte ska flytta den 13 (imorgon) som planerat. Det blev uppskjutet, så vi flyttar om två veckor. Jag vill inte vänta. Tidigare idag sprang ett dussin små skitungar runt ovanför taket och skrek. Om bara solen kunde skina lite så de kunde gå ut och leka!



Jag gav honom lite snyggare färger...

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0