pushed

Har nyss kommit hem från lägenheten. Vi har satt upp tapetdekorationer och tagit dit lite grejer. Mamma och pappa åkte hem och hämtade saker och Gustaf var ute och lekte med en kompis. Jag var helt själv i lägenheten. Ensam i en lägenhet med en soffa och ett plastbord. Jag hade den längsta stunden i hela mitt liv. Så tråkigt. Så jag gick runt och tänkte på intressanta saker såsom hur de får det att se ut som att blomman sitter mitt i flaskan på palmolivetvålarna när det helt klart är nästintill omöjligt. Ja, och så tänkte jag på fattiga barnen i Afrika och ekonomin också... såklart.



Tapetdekorationer i hallen.



Tapetdekoration bredvid dörren till mitt rum. Branches.



Wilma firar midsommarafton på sitt eget vis.



Midsommarafton. Vi firade utan midsommarstång.



Min pappa är nykterist... ööööh typ inte?



Vi hade femkamp. Man skulle spotta ett geléhjärta så långt man kunde.



Kasta boll i hink. Ser ni bollen i luften?



Mamma, den jäveln, tog ett kort på mig. Notera att bollen är i luften här också, höhö.



Bollen är precis ovanför hinken.

Jag kom sist i femkampen. Som tur är har jag inte planerat att göra karriär inom något som kräver att man ska kunna ta upp ett äpple ur en skål iskallt vatten med munnen.

Imorgon ska vi till ikea med mormor och morfar. Vi ska åka halv elva, mitt i natten! Hur ska jag klara av att gå upp så tidigt? Får gå och lägga mig före 3 inatt så kanske det går.  Fem i tre... nej, max halv två!

Jag har gjort om lite, bytt header och så. Läs bloggen i windows explorer, inte firefox! Den ser helt fel ut i firefox.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

ja.. jag hörde om det där.. ekono-mi-ni-minen-min...? den är dålig :)

2009-06-24 @ 22:55:21
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0