regnäckel

Jag längtar till stugan.



Så kan det gå när jag lagar mat. Saker överallt. Jag hör inte hemma i köket!



Jag hade ingenting att göra en kväll, så jag klippte håret på min gamla porslinsdocka. Ville verkligen ta med henne till nya lägenheten men hennes hår såg förjävligt ut. Det var jättefint när jag fick den, men nu var håret alldeles tovigt och galet. Så jag klippte det och plattade, höhö.



Jag gjorrde mig själv på sims. Underligt hur snygga miner de kan göra!



Toalettpappersrulle! Tror ni att simmarna är smarta nog att använda papperet? Nej. De tror att den är där för dekoration. De går fortfarande runt med otorkade rumpor.



Personerna i teveprogramen i sims 3 är från sims 2! Skumt.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint! :) Har inte tänkt på att man kan ändra färgerna på möblerna.. xD Hahha <33 Jag är fortfarande nybörjare på de.



Vad ska du göra nästa vecka då? Vi kanske kan vara med varandra elr nått ;)

2009-06-17 @ 13:33:20
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, vi måste vara med varandra snart (a)<3

2009-06-21 @ 11:57:55
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0