victim

Dop idag. Wäh, vad trött jag är. Sitter med två datorer igång, en som spelar upp Grey's Anatomy säsong 1 och så den här... skitdatorn. Den är bajs. Seg som f-a-n. Är riktigt mätt efter en stor portion spaghetti med dolmiopastasås (vilken dag är din dolmiodag?) och en skål chips.

I alla fall så var jag på dop idag. Alices dop. Prästen var rolig. Han sa saker hela tiden som var lite halvkonstiga och så verkade han förvirrad. Tog inte så mycket bilder, mest i kyrkan. Glömde att ladda batterierna till kameran imorse, kom på det i sista sekund så den var inte så laddad.

Imorgon ska vi vara i lägenheten. Gustafs rum är färdigmålat. En grön vägg och tre grå väggar. Har inte sett det än, bara på bild från mammas mobil. Men det såg snyggt ut! Imorgon ska vi väl måla vitt antar jag, ska ju vara vitt i mitt rum, i vardagsrummet och i hallen. Har inte valt ut en fondvägg än, mamma och jag tänkte åka och titta i förmiddags men vi kom på att allt antagligen skulle vara stängt på grund av nationaldagen. Dagen då kungen och min lillebror har namnsdag. Orättvist, på Gustafs namnsdag hissar alla flaggorna, och mitt namn fick nyss en egen dag. 20 april in my heart!



Dopdekorationer...



... och en blomma.



Visste ni det?



Jag vill inte vara tråkig. Varsågod.




I förra inlägget, om ni undrar varför vi skriker när firren åker av så är det för att den börjar spruta vatten. Det syns inte så bra i filmen.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0