woff

Gustaf är dum och äcklig och en riktig liten tönt som tittar på stargate atlantis. Jag tänker inte gå med honom till lägenheten.

Så! Skönt att få det där ur sig. Jag är så sur på honom, han är så dryg att jag vill dra av öronen på honom. Idag ska jag gå till lägenheten och hjälpa till att måla.  Min vägg ska tapetseras också. Jag stod inte ut med bakgrunden här på bloggen så jag tog bort den, haha. Jag tror nog att alla andra störde sig på den också.

Imorse drömde jag att mamma och pappa skulle skiljas. Då krävde pappa att han skulle få mitt rum så att han slapp sova med mamma. Då skulle jag få bo med Gustaf så jag blev arg. Jag begravde honom i gafflar och servetter samtidigt som jag skrek på honom. Vart får jag allt ifrån? Glöggen...?

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0