ännu ett inlägg

Insåg att jag hade mer att skriva. Gustaf träffade ett peddo idag. han frågade Gustaf om han skulle ta skolbussen.

Gustaf: Nej.
Peddo: Har du slutat än?
Gustaf: Nej.
Peddo: När slutar du? Klockan 4 eller?
Gustaf: Klockan 5. (Lögn igen!)
Gustaf låtsas gå in på högstadiet och peddot går därifrån.

Jag måste säga att han stöter på de mest intressanta människorna. Fast det här var ju läskigt! Den där gubben var kanske mellan 60-80 säger Gustaf... antingen så var han bara gammal och uttråkad eller också så var han gammal och pervers.

De senaste dagarna har jag haft ont i nedre vänstra sidan/ryggen. Idag har det dock varit bättre, hade ont imorse men nu är det okej. Ska prova att skita i att dricka mjölk några dagar, kanske är laktosintolerant eller något. Kan ju inte skada att prova. Idag glömde jag bort det och drack mjölk till lunch, så jag får börja imorgon istället.  

Hemkunskapsprov idag, var skitnervös trodde inte att det skulle gå bra alls, även fast jag hade pluggat både igår och hela mentortime idag. Det gick väl helt okej. Mycket lättare än jag trodde, kunde inte svara på precis allt, men det gick ändå okej.



Pedofilbekämparen - och hjälten - Gustaf Hermansson.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0