"det var inte jag, det var göran person!"

Skola först idag, det sög, sen gick jag hem och typ bara chilla sen ringde mamma o sa...

Japp. Där har vi ett klassiskt dåligt blogginlägg. Så har jag märkt att många skriver inne på bilddagboken. Denna meningslösa text kompletterar de med en bild på sig själva med för mycket brunkräm.

Såååg. HAHA, skulle skriva så, men det råkade bli såg istället. Men det passade ju nästan in. Nu orkar jag inte skriva mer, har ärligt talat inte mycket att skriva. Btw, jag tänker inte klippa av håret.

Just det! Om ni undrar varför rubriken är som den är så är det ett klockrent citat från Malin idag.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Hahha, malin ;)<3

2009-03-17 @ 17:42:11
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Kladdes Kebab

Du é söööt som socker! Blandad sås? Kram/Kladde

2009-03-18 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0