förlåt

För ett otroligt deprimerande inlägg innan, haha. Men jag är lite nere när det blir skola, men nu ska jag vara glad, lovar.

Gympa med Linn, det var kul men jobbigt! Mycket jobbigare den här gången! Vi kom åter igen in gratis, haha. Men de sa att nästa gång var vi tvungna att ha medlemskort.

Nu har jag ont i huvudet och så ska jag äta. Gud vilket roligt inlägg det blev! Verkligen humor... ÄH, NU SKA JAG SLUTA VARA DEPP, HEJDÅ!

Kolla här vad glad jag är: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D=D=D=D=D=D=D=D=D:):):):):):):)!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

haha, skola är inte alltid kul. :P



var gärna med och bidra med en fråga på min frågestund. Alla som bidrar med en fråga som de får svar på får en länk till sin blogg/hemsida.



Ha det bäst!

2009-03-02 @ 13:28:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0