good day

Jag har haft en bra dag. Med några undantag. På morgonen somnade jag om efter att väckarklockan ringde så jag fick 10 minuter på mig att göra mig iordning innan jag gick. Men jag kom i tid! Fick ta cykeln för att hinna. När jag gick uppför en backe på vägen hem från skolan kom jag på att jag hade glömt cykeln på skolgården. Jag förbannade mig själv hela vägen tillbaka, mig och min obotliga klantighet. Och trötthet.

Nu måste jag gå för vi ska hem till mormor och morfar, skriver om dagen senare. Ska bara slänga in det här klippet mde den bästa låten i hela melodifestivalen ever. Jag har konstig musiksmak, den är väldigt splittrad. Gillar allt från pop till... ja, någon annan musikstil.




/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Shane MacGowan

Dillen, här kommer dagens YouTube tips: "Jack's Heroes", http://www.youtube.com/watch?v=Wotxd2uqP1c, play it and dance with your frinds (or with your enemies...)! Hugs/Shane

2009-03-05 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0