gratis öronproppar till ryssarna

Jag håller med Sofia - skicka öronproppar till Moskva! Stackars människor, de kommer ju att få hjärnblödning när den där människan sätter igång med sina operavrål. Jag är fortfarande i chocktillstånd och skäms över Sverige. Fast att jag skäms över Sverige är väl inget nytt. Jag vill bo i Grekland eller London, eller varsomhelst!

Och så vill jag tipsa om en blogg. Min kusin Johanns blogg på unt:s hemsida. Klicka här för att komma dit! Han bloggar om sport... typ. Fast inte bara om sport, han är riktigt rolig! Så nu vet ni var jag har fått det ifrån. He...he...he. Ironi vet ni.

Det spökar i mitt rum. När ingen var härinne så ramlade en spegel ner med en smäll. Och när jag satte igång teven så var antennen urdragen. Hur!? Jag vågade först inte gå in här, men tog mod till mig och gick in ändå med tankarna "snälla, låt det inte vara ett spöke eller ett rymdskepp därinne, snälla gud, jag ber dig". Lustigt, jag som inte ens tror på gud. Nej, jag tycker inte att hans namn borde börja med stor bokstav. Han är en sak med skägg som sitter och dagdrömmer på ett moln och skrattar åt vårt lidande här nere på jorden. Undrar vad han (eller hon?) är för något. Man ser ju gud som en gubbe med långt vitt skägg. TOMTEN!? Fast guds son är ju Jesus och så vitt jag vet så är tomten inte Tomas DiLevas pappa... jag får fortsätta att klura på det här!


Gud?


Jesus?

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: ɯ JENNA

gud så ful han är.

2009-03-15 @ 00:21:25
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0