jag kommer dö imorgon

Jag vill inte. Helst vill jag ligga under täcket och hålla för öronen fram till påsklovet. Jag orkar inte... vill inte tillbaka till klassen, blä usch och kräks. Vill inte tillbaka till lärarna och skolarbetet och de muntliga presentationerna. VILL INTE. Jag strejkar. Stannar hemma och sover imorgon. Eller gör en "akut" blindtarmsoperation. Bara jag slipper.

Ikväll blir det gympa med Linn. Skönt att röra på sig, men jag kommer ha ont imorgon. Efter förra gången hade jag ont i tre dagar efteråt. OTRÄNAD som fan.

ÅÅÅÅHH... vad jag tycker synd om mig själv. Det är dumt, det ska man inte göra. Men jag kan inte låta bli. Jag hatar verkligen skolan. KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh nej! Jag hade glömt bort att det är skola imorgon.. -.-

2009-03-01 @ 17:08:40
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0