no flaws when you're pretending

Det är något fel med mitt huvud. Då menar jag inte att jag är puckad eller så (men jag förnekar inte heller att jag är det), men på ett ställe i huvudet har jag något slags tryck som kommer ibland. Riktigt obehagligt, har varit så sedan sista lektionen. Jag håller på att bli galen! Det gör inte jätteont, bara lite. Men det är läskigt.

Idag har inte så mycket kul hänt, bara vanlig dag. Slutade tidigt. Efter skolan följde jag med Linn och hämtade Molly på skolan. De kom in och gosade lite med Wilma som blev glad över att se två andra ansikten än familjens. Nu är jag lite orolig över det som pågår i min hjärna (?) och ska försöka att få bort det genom att trycka på stället... vem vet, det kanske funkar. Eller också så spricker väl något därinne.



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men det kanske är mjölk? Du drack väl mjölk idag i skolan? :/ Eller så är det nått annat.. Hmm.. x]<3

2009-03-12 @ 15:47:20
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0