no more pink!

Just det, emliah är inte längre ett rosa sockersött paradis. Nu är bloggen en... hälsosam och miljövänlig grön/grå sida istället. I like it better. Jag var ju såklart tvungen att ändra texten på headern också, jag hade blivit galen om den förblivit rosa. När det gäller datorer så är jag faktiskt inte så lat. Hehe, ursäkt för att jag inte är särskilt ordentlig av mig i riktiga världen. Mitt rum ser ut som en soptipp/svinstia/ostädad ungkarlslya. Jag är ingen ungkarl jag är ungtjej. Så det blir en ungtjejslya. Ja, precis... och det här inlägget kommer jag ju INTE ALLS att förlora läsare på.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Skattmasen på Skattemyndigheten

Detta kommer nog att anses vara en s.k. "irriterande" kommentar men vi på Skattemyndigheten anses väl ändå generellt vara ett ganska irriterande element i samhället... IallafallIallafall, hänne kommer dagens coolaste tips, Manne är ju tocket rolig värre: http://www.youtube.com/watch?v=Wc3Pogl3zqs Kraaaaaaaaaaam på dig Dillen!!

2009-03-06 @ 10:24:55
Postat av: sofia

hahha, jag har tröttnat på min...färg jag har på min blogg, men jag får väl bli tråkig och bara ha vitt istället.. ;D

2009-03-06 @ 18:57:33
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0