pannkakedagen

Plötsligt är min största fiende förkylda människor. Plötsligt är min största mardröm att bli sjuk inom den närmsta veckan. Tänk om jag har feber när vi åker? Tänk om jag är magsjuk när vi åker? Tänk om, tänk om, tänk om? Som jag har längat och längtat och längtat! Jag FÅR inte bli sjuk. Bara därför tror jag hela tiden att förkylningsbacillerna ska hoppa på mig och mala ner mig till köttfärs om jag står för nära någon som snörvlar lite. Sofia är på bättringsvägen så där behöver jag inte oroa mig, haha. <3 Jag har blivit hypokondriker helt enkelt, får stå ut med det. Först när jag sitter frisk på planet kommer jag kunna vara lugn.

Jag ska klippa mig idag. Det blir inga sådana där radikala förändringar, orkar inte med det. Så det får bli lite mer uppklippning och topparna. Tyvärr.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

hahhha, men du får ändå hålla ett avstånd mellan mig. Så du inte blir smittad! <33 ;D

2009-03-26 @ 19:40:21
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0