plans

Jorå, självklart har jag redan börjat fundera på hur mitt rum ska se ut. Jag vill ha nya möbler! Så otroligt trött på de där fula trämäblerna. Antingen säljer jag dem, eller så får Gustaf dem. Den här hyllan finns på Ikea, den heter Expedit och kostar 695 kronor. Dyrt, men jag älskar den! Kanske kan få mamma och pappa att betala hälften? Behöver bara en. Fast jag behöver två om de går med på det.

EXPEDIT Hylla

Tapeter har jag också funderat över eftersom att vi ska tapetsera om där. Här nedanför är några exempel på tapeter som jag skulle kunna tänka mig att ha som fondvägg.



Najsa mönster och färger. Vitt på resten av väggarna! Gillar nog de två längst ner bäst. Ska skrapa ihop pengar till en riktigt fin lampa också. Älskar stora fina lampor som hänger i taket och dinglar... höhö.


Jag älskar de här tre! Men jag tror att jag gillar den vita bäst.

Två och en halv månad kvar... rätt mycket tid att planera och spara pengar. Kanske kan kräva en hundring mer i månaden om jag går med på att plocka ur diskmaskinen varje dag eller något.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Jaadu, du får veta svaret imorgon!! :D

Med oss är det bra, med dig är?? :D:D KRAMAR

2009-03-19 @ 15:48:41
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: kevser

SV:Tack=)

Snygga tapeter

2009-03-19 @ 17:25:06
URL: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: sofia

Fina tapeter ;D, men enligt Design Simon & Tomas är det ute med fondvägg. Det ska vara samma i rummet. Eller så ska det vara två fondväggar xd <3



Men jag tycker det är snyggt. (Gud, vilken kommentar men iaf)

2009-03-19 @ 18:43:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: jane

Hej jag har bara en fråga. vet du vart man kan köpa den svarta lampan som du har lagt upp den första svarta som har lampor under eller vad man ska kalla det. hör gärna av dig på min blogg så kan jag läsa det :) tack i förhand. Ps. snygg blogg

2012-01-04 @ 11:49:21
URL: http://kritafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0