puss

Kvällen har ägnats åt rensning av garderoben. Puh, vad mycket skit jag fick ut! Och för att inte tala om hur mycket användbara plagg som låg gömda under alla skabbkläder! Det hade jag aldrig kunnat tro! Tröjor som jag inte sett på minst ett halvår grävdes fram.



Den här hittade jag. Har knappt använt den någonting. Först tänkte jag slänga bort den, men den får hänga med ett tag till.



Den här hittade jag längst in i garderoben, en tröja jag köpte från H&M-katalogen och glömt bort.



Den här koftan är köpt på Indiska och jag gillar den verkligen! Men förra året råkade jag få färg på den, så nu kan den inte användas längre. Den fick tyvärr gå bort.



De här är också köpta på Indiska, tänkte först slänga dem men ångrade mig. Tycker att de är charmiga på sitt egna vis. Kanske kan ha med mig dem till Egypten? De är lite för små men vid poolen kan man ju dra på sig en sådan över axlarna om man inte vill bli röd (blir ALLTID röd på axlarna när vi åker utomlands, och i hårbotten, måste se upp för det den här gången!).



De här jeansen har jag inte använt den senaste tiden för att de är vida, har två par likadana. Tänkte slänga dem på grund av att jag typ aldrig använder dem, men sedan ångrade jag mig och tänkte att vida byxor har väl typ kommit tillbaka och dessutom så är det Lee-jeans, så det känns som slöseri.



Den här ÄLSKAR jag! Den har legat begravd bland alla tråkiga t-shirtar, men idag kom den fram! Har inte sett den sedan i somras tror jag. Jag måste verkligen försöka ha lite mer organiserat i lådorna!



Haha, de här byxorna hatade mamma i somras för att jag hade på mig dem hela tiden när vi var i stugan. Köpte dem i trean för att ha på skolavslutningen och jag kan fortfarande ha dem! Det är skumt...



Jag har haft väldiga besvär med den där stången där för den har alltid suttit på långt ner och varit i vägen, men nu såg jag de små hålen i väggarna i garderoben och insåg att man kunde flytta upp stången. Smart! Men lite sent upptäckt. På bilden hade jag inte lagt in allt än, sådär mycket rensade jag inte ur, haha.



En hel papperspåse fylldes med gamla unkna kläder. Undrar vad jag ska göra med dem? Kanske ge dem till Röda Korset? Eller så kanske det är någon läsare som vill köpa en påse med gamla kläder? Höhö, yea right.



Titta vad jag hittade! Mina gamla röda hängslen som användes en gång. De gick bort!




Den här t-shirten är hothothot! Den är dock för liten, men sparade den ändå bara för att den är så cool. Den är köpt på kanarieöarna tror jag...



Den här sparade jag också för att den var så cool. Köpt i Turkiet.

Ooh, är så nöjd nu. Mina garderober är ungefär tre elefanter lättare nu. Nu kanske jag till och med kommer att kunna hitta kläderna!

NU: tandborstning och läggning.

Jag tror att Mix Megapol har fått spatt, de spelar On and on med Agnes om och om igen, blir galen! Antingen har det blivit något fel eller så har de något slags maraton. Är jävligt trött på låten nu, de har spelat den ungefär 5 gånger. Direkt när den är slut börjar den om igen. Bara därför så kommer jag vara tvungen att lyssna tills det tar slut bara för att höra vad de har att säga. Så störd är jag.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, hade dom någon förklaring? :)

2009-03-22 @ 10:27:32
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: hanna sofia och erica

hur mår du i dag?titta i på våran och lämna en kommentar

2009-03-22 @ 10:37:51
URL: http://fiancee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra jobbat! Ordning och reda, löning på fredag....kanske i form av möbler....

2009-03-22 @ 10:40:34
Postat av: Linnea ;>

jag städade också garderoben för nån dag sen. jag hittade massor med kläder jag knappt använt xD



sv: tack så jättemkt :p

2009-03-22 @ 12:10:47
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Miss Magnusdotter

oj vad man kan hitta, jag får nog rensa min med! :)

2009-03-22 @ 12:15:31
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Postat av: Linda

Helleu, jag kan hålla koll på fynd. Vi får ofta in expedithyllor där!

2009-03-22 @ 13:58:05
Postat av: Miss Magnusdotter

sv: Ja gör det, hoppas det blir fint! :)

2009-03-22 @ 19:32:55
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Postat av: linnea

tack så jättemycket ;)

okej, härligt med kinamat och tv-tittande sen ;)

skönt att göra garderobsrensning då och då :D

2009-03-22 @ 19:54:25
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: hanna

skulle också behöve rensa garderoben ! :P

2009-03-23 @ 11:51:33
URL: http://hannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, snygg ny design :D <33

Roliga kläder du har, x)

2009-03-26 @ 17:39:50
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0