saft

När jag kom hem berättade Gustaf att några tjejer hade busringt hit. 

Gustaf: Hej det är Gustaf.
Två fjantiga flickor: Det är Frida. Det är Gustaf Karlsson va?
Gustaf: Nej.
Två fjantiga flickor: Jo.
Gustaf: Nej.
Två fjantiga flickor: Jo.
Gustaf: Nej.
Två fjantiga flickor: Jo.
Gustaf: Nej. 
Två fjantiga flickor: Du har beställt 17 marabou choklad. 
Gustaf: Nej.
Två fjantiga flickor: Jo.
Gustaf: Helvete.
Gustaf lägger på.

Sedan ringde de igen. Gustaf svarade, sa helvete, och la på. Tredje gången svarade han inte. Så jävla skön!

Typ inget kul har hänt idag, Sofia var sjuk. Inte alls bra, vi saknade henne. Jag ritade en Sofia och satte henne på platsen bredvid mig på engelskan.

Idag ska vi ju se en till lägenhet... jag hoppas att den är ungefär lika bra som den igår, för om man inte får den ena så har man den andra lägenheten att falla tillbaka på. Jag menar inte bokstavligen. Den vi ska se idag ligger bakom Polhemsskolan. Den vi såg igår låg på söder.

Har nästan laddat kameran. Laddade batterierna till hälften igår, var tvungen att stänga av den när jag skuklle sova eftersom att den gör ett tjutande ljud när den laddar, man hör det när det är tyst i rummet. Städa rummet har jag inte börjat med alls, det är alldeles för ansträngande.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, snälla ni e! <3 Jag saknar er också, men jag blir tyvärr hemma imorgon.. Har jag missat ngt speciellt?

2009-03-10 @ 18:50:09
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Kalle Sändare

Det va jag å Kasslern som busringde, f'låt som fan!

2009-03-10 @ 21:19:13
Postat av: Geten

Städa rummet!

2009-03-11 @ 12:28:41
Postat av: Sofia

Men vad lite du bloggar nu. Fast det kan ju också vara för att du är i skolan.. Jag har astråkigt så jag kommer imorgon fast jag är jättesnorig.. ;P <3

2009-03-11 @ 16:08:46
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0