trött & sur

Jag vill vara glad över att det är fredag, men kan inte. Min dag var så otroligt tråkig. På engelska höll jag nästan på att börja gråta för att det var så tråkigt. Jag önskar att jag visste hur tråkig engelska skolan var innan jag började där.

Och klassen gör inte direkt att man vill gå dit. En viss person satt och kastade pappersbitar och pappersflygplan på oss på matten. Kul kille. Jävla omogna skitunge! Någon borde berätta för honom precis hur äcklig, ful, omogen och puckad han är! Och framför allt elak. Han verkar inte ha något samvete överhuvudtaget. Och så har vi de där människorna som hela tiden tar upp jobbiga saker på NO:n. Herregud, tänk om de kunde vara tysta i tre minuter i alla fall!? Igår bakade franskaeleverna på sin lektion. Idag på NO:n kom deras lärare in i klassrummet och sa att de skulle bjuda alla på kakor. Alla fick en varsin plastmugg och en servett (toalettpapper). I den översta plastmuggen låg det en skalbagge eller något. Naaaaaaajs! I alla fall så gick hela klassen bananas över kakorna. Alla skrek och skulle ha en bit. Jag blev helt chockad. Det var som om de inte hade ätit något på tio år! Vi på främsta raden fick ingenting. När de kom till oss var allt slut. Jag brydde mig inte så mycket, var mest bara i chocktillstånd över hur klassen hade suttit och skrikit över att få en bit. Jag menar; hur gamla är dem? 14 eller 7? Ibland kan man ju undra om man går på dagis eller högstadiet. Vad jag längtar till den dagen jag får lämna skolan!

Vill skrika varje gång jag ser klassen. Bara tanken av att behöva se dem varje dag i ett och ett halvt år till får mig att bli illamående.

Fan vad jag klagar. Men jag har haft en dålig dag. Bara för några dagar sedan hade jag ju bestämt mig för att gilla klassen. Men inte idag! Nu ska jag ha helg, äta glass och inte röra på mig alls.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskling! Snart kommer jag hem och muntrar upp dig...puss!

2009-03-13 @ 14:10:00
Postat av: Esa

Varför deppa, hela Finland älskar ju dig gullhjärta!

2009-03-13 @ 14:51:21
Postat av: Sofia

Vilken klass vi har asså. -.- Jag skrev också bananas mitt inlägg nyss. Hahha ;D <3 Utesidan ikväll? :')

2009-03-13 @ 15:27:49
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Louise

äh, sålänge du gillar mig så är det (jo jag tänker skriva det) CHILL! :)

2009-03-13 @ 23:45:57
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0