velande

Jag har fortfarande inte bestämt mig. Men jag har ju inte ens en klipptid bokad heller. Fast jag tror nästan att jag behåller håret och klipper snedlugg. Fortsätter kämpa för att få ännu längre hår. Men ändå, vad hopplöst. Vill inte ha något hår alls! Kan man göra som Carina Berg och raka av det? Jag kan anställa Martin Stenmark så kan han göra det åt mig.



Äh, jag vet inte. Men jag behåller nog håret. Tog fram mitt uppklippa hår igår och såg hur det skulle se ut. Men det är klart att det var ju inte allt hår, så det blev lite konstigt.



Där. Ansiktet var helt fucked up så det får ni inte se. Äh. Jag tror inte att jag klipper av det... men jag kan ångra mig. Vi får se.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

På sista kortet ser det ut som om att du har en kort längd. Det tkr jag att du passar i, men du passar också i långt.



Äshh! Det jag menar är att du passar i allt, så du kommer nog inte ångra dig vad som än händer. Kanske inte flint dårå men du fattar vad jag menar! ;D <333

2009-03-14 @ 16:17:31
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0