are you smarter than...?

Jag vet inte vad jag gör när jag sover. Jag kan inte sova fint och stilla. Jag måste rulla runt och slita i lakanen verkar det som. Hela mitt underlakan är nästan bortslitet.

Familjen är på GD/gif idag igen. Igår var vi hemma hos mormor och morfar och åt grillat och jordgubbstårta. Gott! När vi kom hem hade Gustaf sin vattenflaska i bilen och han tog den inte. så jag tog den. Sedan försökte jag ge den till honom, men han vägrade ta den. Då ställde jag ner den på asfalten och Gustaf vägrade ändå ta upp den. Så pappa fick ta den. Då öppnade han den och började kasta vatten (missuppfattning kanske) på oss. Vi blev blöta.

Sedan spelade jag sims. På freakin' torsdag kommer sims 3!

the_sims_3_preview.jpg sims_3_00 image by Luffiko







Jag hittade världens snyggaste inredda badrum på sims 2... funderar på att kopiera det! Jag har ju Kök och badrum prylpaket så jag skulle kunna göra det. Om man tar grund där på det där upphöjda... hm.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0