for your information

Jag har haft en riktig skitdag. Riktigt, riktigt dålig. Var så arg när jag cyklade hem att jag kippade efter andan.

Började med att jag vaknade upp och var förkyld. Ville nästan stanna hemma, men gjorde inte det eftersom att jag skulle ha missat alldeles för mycket annars. På matten förstod jag inte mycket... han bara babblade på och jag tog anteckningar utan att förstå något. På svenskan håller vi på och läser norska. Jobbigt. På engelskan fick vi marshmallows. På SO:n blev jag och Sofia klara med vår affisch, otroligt skönt! Daniel satt och gjorde dikter till oss... kul. På bilden satt jag bredvid honom. Kulkulkul... typ inte. Han satt och lutade sig på mig och var riktigt jobbig. Jag var tvungen att stanna efteråt på surgery och göra lite extra. Vår 3D-grej blir INTE bra! Det hjälper ju inte heller att folk tycker att den ser ut som en monsterdildo.

När jag ääääääntligen skulle få gå hem stod Emre och hans äckliga kompisar vid skåpen. De var rätt dryga och min ilska över dagen fick nästan inte plats i mig. Dagen kanske inte låter så jobbig men det blev jobbigt med förkylningen och annat skit... så nu ska jag bara ta det lugnt. Och plugga. UÄÄÄÄÄÄH!
/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta med dig ett brännbollsträ till skolan imorgon.. Du kan slå dem, jag håller fast! ;)

2009-05-12 @ 17:13:17
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, bra kommentar sofia jag är med x)

2009-05-12 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0