håkan nesser

Sitter och tar reda på lite fakta om Håkan Nesser som var läxa till imorgon. Får se om jag går till skolan imorgon, beror på hur jag mår. Vill gärna bli frisk till helgen så jag inte smittar någon däruppe i hälsingeskogarna.

Har haft ett trevligt samtal inne på omegle (chattsida, klicka här för att komma dit, man får chatta med en random person från någonstans i världen). Snackade med honom i typ en timme, hehe. Det kom fram att han var någon slags punkrockare som endast gillade japansk heavy metal. Men det var kul! Nu ska jag fortsätta plugga, Håkan Nesser baby!



Hittade hela "Bella's Lullaby". Usch vad jag är kär i den här filmen/böckerna/alla karaktärerna. Hemskt. Den här låten är fantastiskt vacker, vill börja gråta när jag hör den! Robert Pattinsons "Let Me Sign" är inte heller allt för dålig. Den är fylld med smärta, det gör ont att lyssna på den.



Jag saknar, saknar, saknar!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv;För hans kärlek till Linn.. Hahha. Han skrev Linn min Linn. Vill du bli min? Linn min Linn för jag vill bli din.. <3:)

Jag kom inte på vad jag skulle skriva för ord som beskrev hans dikter så det vart personlig.. xd

2009-05-13 @ 20:22:28
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0