hi i'm the ferry hoak

Söndagsparty med Filip och Fredrik nu. Björn Ranelid är med, pappas idol (ironi på hög nivå). Han snackar så obegripligt att jag blir yr. "Jag är en strand... du är en strand... vi simmar i havet som är vi...". Något sådant sa han. What? Men han är ju skön. Även fast han hela tiden slickar sig på läpparna, undrar varför. Carolina Gynning är också med, hans ärkefiende typ. Gillar henne, hon verkar rätt cool.

Vi var och såg lägenheten vid 8-tiden. Vi kommer få sådan där porttelefon som i Vänner och Seinfeld. "It's Phoebe... and Rog!" "Come on up!" Aa, det kommer bli kul.

Nu borde jag egentligen packa tror jag. Men jag har en stor låda i rummet som jag inte vet hur man stänger! Bottendelen är öppen och jag har inte den blekaste aning om hur man stänger den! Det gör mig bara förbannad att försöka. Jag får ta och fråga mor och far hur man gör.

Förresten har jag ju ändrat färgen på bakgrunden och rubriken. Men länkarna här på höger sida har fortfarande samma rosa färg! Jag blir galen, har letat efter kodjäveln i stilmallen sedan stenåldern (känns det som) men har fortfarande inte hittat den! Damp.





Maah hillbillieh broh.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0