om wipeout

Sitter och skrattar åt folk som gör bort sig på wipeout. Eller sitter, står snarare. Jag står ofta och ser på tv, en grej jag gör bara. Sedan kom jag att tänka på hur det skulle gå om jag körde den där banan. Jag skulle dö. Med min kondition är det ju asjobbigt att bara cykla uppför backen som är på väg hem till mig! Dessutom är jag så klumpig att jag skulle ramla hela tiden. Jag skulle ramla på de där madrasserna man springer ner på. Redan där skulle jag bli hånad av Felix Herngren och den där andra lite mer okända som ingen tycks veta namnet på. Efteråt skulle Sofia Wistam ligga ner på backen och krampa av skratt. Jag skulle antagligen stå bredvid och bli filmad. Det skulle dock vara kul att göra det med några kompisar eller något, om man slapp vara med i tv. Men jag tycker ju att det är hemskt att hoppa från trean på badhuset, hur skulle det då gå med de där bollarna flera meter upp i luften? Nja... jag får nog nöja sig med att sitta (stå) hemma och se på det...



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0