pain

Gympan idag var inte bra för min krassliga fot. Det värker så in i helvete nu! Något som dessutom inte alls hjälper är att jag har norra Europas lägsta smärttröskel. På gympan skulle vi först jogga hela vägen till fotbollsplanen. Det gick väl sisådär för mig. Fick stanna vid kiosken och gå resten av vägen. Sedan skulle vi köra evighetsjaga. Då ska man springa och försöka fånga varandra. Aj. Sedan stafetter. Aj igen. Sedan frisbee champion sportgrejs. Aj aj aj aj.

Jag tror att katten nyss gjorde illa sig. Hörde henne ramla eller något, sedan skrek hon och nu är hon här och är kontaktsökande. Osmidigare katt får man leta efter.

Gjorde svenskapresentationen idag. Jag bara snackade på och försökte intala mig själv "snart är det över, bara lite till". Efteråt kändes det inte så bra. Det gick såååådär. Jag tror att alla blev väldigt förvirrade av alla bilder, jag blev i alla fall det. Menmen, det är över nu i alla fall. Inga läxor, tjoooooooooooo!



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0