försökte publicera det här inlägget i 20 minuter innan det lyckades

Har inte haft tid eller lust att sitta vid datorn idag. Otroligt ovanligt, brukar slänga mig på datorn så fort jag kommer hem. Även om jag hade haft lust att hänga i cyberspacevärlden så hade det inte gått, Gustaf och hans lilla vän hade lagt vantarna på datorn! Jag har faktiskt fått en del gjort idag, har packat två flyttlådor (well done me!) och gjort klart NO-quizen jag failade. Pappa hjälpte mig. Utan honom hade jag nog brutit ihop och rivit sönder papperet. Men det gick bra! Tror jag... ingen av oss är väl några NO-genier, men det löser sig. Blir förhoppningsvis ett G i alla fall!

I helgen var jag ju i stugan. Ja... just det.

Idag var jag inte med på gympan. Har så jäkla ont i foten hela tiden, undrar vad det är för fel på den. Ibland vill jag bara skrika på den och fråga "VARFÖR PLÅGAR DU MIG!!!!!???!!", men det har inte hänt än. Kan inte tänka mig att jag skulle få ett särskilt intelligent  svar.



I farmor och farfars stuga firar man jul året om!



Det här är Rickard och Lenas lilla byracka. Hennes namn står på halsbandet.



Farfar.



Gustaf i übersexig jacka som pappa frivilligt gick runt i när han var ung.



Mja, var ju tvungen att ta kort på farmors mobiltelefon från stenåldern. Lite fascinerande. De här bilderna knske blir värda något inom en snar framtid? Som ni ser så har farmor sina telefonnummer på klisterlappar på baksidan av mobiltelefonen istället för att lägga in dem i telefonboken... mobb, mobb. Jag är snäll. Lovar.





En skön helg. Gjorde inte mycket, läste, fotade och åt en massa. Även fast farmor inte höll med om det sistnämnda...



KOLLA IN LÅDORNA! Imponerande, huh? Mina första flyttkartonger är klara. 2 down, ungefär 500 to go! Weeeei...! Notera Sebastian-skivan högst upp i vänstra lådan. The vintage virgin, woa woa. Måste köpa hans nya skiva.

Förresten så är vi inte alkisar i den här familjen även om det kan verka så om ni ser på lådorna. Det är inte mor och far som är stammisar på systemet, nejnej. Lådorna fixade farmor från någon i Skutskär. På systemet där. Lådor som lådor, I guess.

Nu ska jag fixa med lite (många!) bilder jag tog i Hälsingland. Sedan blir det Ballar av stål och läsning i Ljudet av ditt hjärta.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0