prosit

Så vad gör jag inne på bloggen såhär en halvtimme innan jag ska gå till skolan? undrar ni nu. Ska inte gå till skolan. Ställde mig upp imorse och insåg att det inte skulle gå. Så jag är hemma och nyser i ett istället. Väntar på att topmodel ska börja och när topmodel börjar ska jag ta något litet att äta. Sedan ska jag lägga mig i badet och bara ligga där och flyta (eller flyta? Det gör man väl inte i ett badkar? Då ligger man väl på botten och skvalpar som en säl?). Sedan om jag känner för det kanske jag plockar lite smått i mitt rum. Och så måste jag plugga. Missar SO-provet idag, men mamma ska mejla ms Viklund. Hoppas jag kan göra provet imorgon och hoppas att jag är frisk då!



Självporträtt jag ritade i paint... typ. Hemskt om jag hade varit i skolan, då hade jag nyst hela tiden!

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0