stugan

Sitter vid Kjells dator nu. Han har sådan där dongel, ni vet. En vit. Jag ska också skaffa dongel. Inga snuskiga fantasier nu. Idag har jag bara drällt runt här och läst När jag hör ditt hjärta. Har inte gjort mycket mer. Man äter hela tiden när man är här. Det är två mål mat om dagen och en massa mellanmål och fika. Och snacks och godis. Igår hade jag grymt ont i magen för jag var så mätt! Har fotat en hel del, så ni får väl se lite imorgon. Smarta jag glömde SO-böckerna hemma så jag kan inte plugga till på måndag. Smart! Har en härlig Lord of the Flies-text att läsa också. Myspys!



Tjusig kusin på julafton.



UUH. Hemsk bild faktiskt, enligt Kjell ser jag berusad ut, höhöhöhö. Ingen annan bild på mig så, haha.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men köp en du också! Vi kan kalla oss TEAM EDWARD! Hahha. Fan vad skoj om vi har tröjorna på oss i skolan och samma dag. Hahhaha! ;D <33

2009-05-16 @ 23:16:00
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0