tågrälssss

Nu har jag suttit och redigerat lite bilder. När vi flyttar ska jag bli datornörd på riktigt! Ska fixa (kräva!) internet till min dator, skaffa photoshop + gimp, lära mig hur man använder dem och sedan bli en liten blekis som sitter framför datorn 24/7 (mammas mardröm). Jag ska också fixa lite cash till en riktig kamera också. Kostar... säkert över 3000. Men det fixar vi. Får tigga. Även fast det är det värsta jag vet. Jag ska svälta ihjäl innan jag tigger om pengar! Eller, äh skitsamma. Jag sväljer min stolthet... någon därute som kan skänka mig 4000 spänn?











Åh, jag älskar att fota. Om jag bara hade en riktig kamera... det här är ju bara kassa amatörbilder, höhö.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mr. Muppo

jag tar med mig 4000 imorrn :D

2009-05-04 @ 22:13:06
URL: http://www.youtube.com/user/ELMUPPODAGREAT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0