wääääh

Jag har lite ont i huvudet. Jobbigt. Har dessutom haft ont i foten idag. Jobbigare. Jag är expert på att klaga!

Jag och Malin blev klara med vår penisattrapp/monsterdildo/mikrofon på bilden idag. Den blev rätt ful. Men den är i alla fall klar! Så det känns bra. Vi målade om mikrofonhuvudet och sedan satte Malin fingrarna på den när den inte hade torkat. Sedan lämnade hon ett vackert fingeravtryck på mikrofonens "kropp", haha. Sedan fick vi veta vårt slutbetyg i bild. Fick ett starkt VG.

Spanskaprov imorgon. Var sjuk på båda spanskalektionerna förra veckan, så jag har inte allt som jag ska kunna. Men Frida sa att hon kunde skicka det till mig, hon är så snäll så! Matteprov imorgon, men det är inget att plugga till. Påverkar inte betyget, är bara på allt vi har gjort i år. Han vill bara se... något. Det var typ en tävling...? Nej jag vet inte. Men jag ska göra mitt bästa, men jag vet att jag inte är den bästa. På matte i alla fall.

Just det, jag skrev ju engelskauppsats igår, och när jag gick så sa ms McGowne att jag antagligen skulle få MVG i engelska. Weeeei! Hoppas det är så!

Filmade i stugan. Här är tre filmer, served ice cold. Enjoy!



I den här filmen dansar Gustaf till en massa fjortislåtar på min mobil. På slutet kommer farmor och säger åt honom att ta på sig en jacka. Jag skrattar i bakgrunden då och då... håll för öronen då!



I den här filmen har vi hittat en stubbe som det har växt ut långa ben på. Vi försöker hugga ved med den, men det går inte så bra. Jag skuttar in i bilden som ett cp. Gustaf förstör den idylliska bilden med sjön och solen. Gustaf säger "SNOPPKÖR!" istället för hejdå på slutet.



Här hoppar Gustaf över diket. Jag säger "ACTION!" i början och låter töntig. Sedan skrattar jag för mig själv. Nördigt. Gustaf skrivker "MATHAFUCKA!" när han hoppar hela tiden och sedan kör han en Copsklassiker. Vi försöker komma på vad han heter men lyckas inte. Jag har kommit på det: han hette Benny. Gustaf skriker i slutet.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina bilder :) <33

2009-05-20 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0