3

Jag är beroende av Britneys nya låt. Jag känner mig som en dum fjortis. MEN... DEN ÄR SÅ BRA. Dessutom har jag börjat gilla Miley Cyruses låt Party in the USA. DET ÄR HELT OCH HÅLLET LOUISES FEL. Haha, fyi bara. Men när började jag gilla Britney liksom? Svar: 1 år sedan. När jag köpte hennes skiva. Circus in my ♥.



Första gången jag hörde den (samma dag som den släpptes... HELT gaybloggens fel! Om man läser hans blogg måste det ju bli så att man börjar gilla Brittan. Jag skyller det här på många olika personer, haha) tyckte jag att den var mycket sämre än Circus. Men nu! Åå. Jag är lite kär i den här låten.

Jag måste ju lägga upp lite andra låtar för att bota mig själv.





Johan Palm liksom. SÅÅÅÅ inte fjortis! Men efter att ha läst hans blogg ett tag har jag insett att han är störtskön. Och den här låten är bra.







Jag älskar hennes skor.

Nu ska jag duscha. ADJÖ!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0