bara för att den var lite söt

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag ska gå medieprogrammet, wiho
 - Jag är så slarvig. Ibland får jag för mig att jag är en kille eftersom att alla andra tjejer verkar så ordentliga... men det är inte jag.
-  Min tapet är coolast.
-  Jag får ofta dåligt samvete över saker som inte är mitt fel.
berätta 4 saker du gjort idag:
- Pratat med ms Cancer (Louise, du är så smart).
- Sökt på fakta om olivträd.
- Tittat på videos på youtube där msnpervon har blivit lurade, haha, jag skrattar ihjäl mig åt sådant.
- Försökt fota mig och Wilma tillsammans. Det gick inte bra alls.




LYCKAT SICKAN!

Berätta 4 saker du har på dej just nu:

- Svart tröja.
- Grå jeans som börjar bli för korta, haha.
- Randiga strumpor (funkar alltid).
- Ööh, trosor brukar man väl ha på sig?
Skriv ner 4 saker du hatar:
- Att tappa bort saker.
- Att glömma boty läxor och hitta på en ursäkt.
- SJUKHUS.
- BLOD.
Skriv ner 4 saker du älskar:
- Min kamera.
- Min humor. Den är bäst men ändå sämst. Vissa fattar den inte.
- Wilma. Även om jag hatar henne ibland, haha.
- Min dator (tråkigt, men... jag älskar ju den).

Pappa är här inne. Han ligger i min säng och biter på naglarna. Och så frågar han om jag kan klippa hans tånaglar, ahahhahaha. Han skojar. Hoppas jag.

Jag fick nyss sms från mammas elev också, haha. Han undrade om svenskalektionen ar utbytt till historia. Hur ska jag kunna veta det!?

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet att jag är smart, den där texter är olidligt liten :ö

2009-11-18 @ 21:42:51
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0