beautiful nightmare

Hm. När jag skrev rubriken råkade jag först skriva "beautiful nightmate". Det kan ju tolkas på olika sätt, moahaha.

¨

Gustaf. Du är så konstig. Du kan aldrig kommentera som en normal människa, haha. Jag ser när det är du på IP-adressen. Och förstås på hur störd kommentaren är.

Jag ska plugga matte. Snaaaart. Förresten hade vi spanskaprov idag. Det gick ganska bra tror jag. VG kanske? Men man vet aldrig. HON SA ATT HON SKULLE LÄGGA UPP RESULTATEN IDAG. Jag måste checka schoolsoft.

30/36. VG. Som jag trodde! Vad duktig jag är, hihi. Nu kanske jag kan höja mitt betyg litegrann, har ju varit så otroligt kass de senaste veckorna.

Förresten är jag otroligt sugen på choklad idag. Jag letade överallt och tillslut hittade jag choklad. Eller ja, jag hittade chokladbokstäver som ska användas som tårtdekorationer, hahaha. Är man desperat så är man! Nu sitter jag och dricker juice i ett försök att stilla chokladsuget.

Där har vi chokladbokstäverna. Vad gott med tårta förresten! Nej, just det. Juice, juice, juice...

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0